11.19.2008

බත් හැලිය ඉදෙනකම්....

පොඩ්ඩ ඇති..
රිදෙයි..
නුඹ සිනිඳු
පා යුගල...

පොඩ්ඩ ඇති..
රතුවෙයි...
නුඹ සොඳුරු..
සුදු මුහුණ....

පොඩ්ඩ වුව...
මට ඇතිය...
සුන්දර...
නුඹේ ආදරය...

12 අදහස්:

malee_msg said...

හරිම ලස්සනයි...!

ආගන්තුකයා said...

ස්තුතිය...

galpotha said...

මේ ඇත්තටම පින්තූරෙ ඉන්නෙත් ඔය දෙන්නා ද? කවියයි පින්තූරෙයි පුදුම ලස්සනයි..මට හිතෙන හැටියට කවියක් කියන්නෙ මෙහෙම කිළිපොලා යන පේලි කිහිපයකට..තවත් කවි කියවන්න ආසයි

මම මචන් said...

ඒ බදින්න ඉස්සර මේ බැන්දට පස්සෙ

පොඩ්ඩ ඇති..
හදයි..
කන්නට
මගෙ ඔළුව...

පොඩ්ඩ ඇති..
හදයි...
යන්නට..
මහගෙදර....

දන්නම්...
මට හිතෙයි...
ඇත්තට...
වහ බොන්න...

ආගන්තුකයා said...

ස්තුතීය...කෙහෙලිය මලයා.. මේ අපි දෙන්නා තමා.. සුම්බා කියලා සරසවියෙ යාලුවෙක්.. මචං ඔය කතාවනම් ඇත්ත තමා... තාම බැඳලා නැති නිසා අවුලක් නෑ...

situvili said...

ම් ම් හරිම ලස්සනයි. පිංතූරෙත් එක්කම :)

චමිල said...

මචං කිටියා දැක්කාම ඉරිසියා හිතෙනවා බං.... මම දැක්ක පට්ටම කවිය.... අනේ මට නෑනේ ඔහොම ගෑණුළමයා අතේ එල්ලගෙන යන්න චාන්ස් එකක්... උඹලා දෙන්න (පිස්සු කපල් එක) දැක්කාම මට මතක් වෙන්නෙම මගේ මාරිව.... =(

චමිල said...

ආයෙත් කියන්නේ කවිය පට්ට.... නියමයි.... ලස්සනයි.... දැනෙන දේ කොහොම කිව්වත් මදි...

ආගන්තුකයා said...

උඹලා දෙන්නත් සිරා තමා... ( මම මාරිගෙ අයියා යකෝ ) අපි කොච්චර කාර්යබහුල වෙලාද...? කවදා හරි අපි ඒ ආතල් ආයි ගමු සිලියෝ...

චමිල said...

හපොයි මචං කමක් නෑ.... ඒ ආතල් හොඳටම ඇති =D

෴ßÎŋЌυ෴ said...

ජය! කවියයි ජයාරූපයයි දෙකම ලස්සනයි.

ධනංජය said...

Nice poem..congrats..
was this picture taken at University of Colombo..?