11.27.2008

මිතුර නුඹ වෙනුවෙන්...

නුඹේ නමින් බැඳි ආලය...
මගේ හදින් මැකෙන තුරා..
මගේ සිතේ ඇති තනිකම
දුරින් දුරට ඇදෙන තුරා....
සිනසෙන්න ඇති අයිතිය
නැවතත් මට ලැබෙන තුරා....
බලා හිඳිමි ආලය නුඹ
යලි මා වෙත වඩින තුරා...

12 අදහස්:

ආගන්තුකයා said...

මගේ හොඳම යාළුවෙක්ට වුන ඇබැද්දියක්.... මොනා කරන්නද... දුක සැප නිති පෙරලේ ....

පහන් said...

කවුද කවුද අපි දන්න කෙනෙක්ද?

malee_msg said...

:(

ආගන්තුකයා said...

අනිවා....
හොයලා බලපං.... අපේ යුවලක් තමා...
පිස්සු හැදෙනවා.....

සු෴ said...

:(
මට නොතේරෙන පොඩි අවුලක් තියෙනවා

මුලදී
"නුඹේ නමින් බැඳි ආලය...
මගේ හදින් මැකෙන තුරා.." කියල කිවුවට පස‍්සෙ අගදී කියන්නෙ ඇයි
"බලා හිඳිමි ආලය නුඹ
යලි මා වෙත වඩින තුරා..." කියල ??

මුලදි කියන්නෙ එපා කියලනෙ
ඉන් පස්සෙ දිගටම කියන්නෙ බලාපොරොත්තුවක් ගැන..

අනේ තේරුණේ නැති නිසයි අහන්නෙ..සමාවී වදාරන සේක්වා..

චතුර වික්‍රමරත්න said...

හොඳ ප්‍රශ්නයක්. මම හිතන්නෙ දැන් බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්නෙ වෙන කෙනෙක්ගෙන් කියන එක වෙන්න ඇති අදහස් කරන්න ඇත්තේ. :D

ආගන්තුකයා said...

සු... එක පාරක් ආලයෙන් පැරදිලා මේ පෙම්වතා බලාගෙන ඉන්නෙ වෙන ආලයක් තමන් වෙත එනකම්.... චතුර.. කතාව දන්න නිසා වැඩේ තේරුනා
නේද..?

ආගන්තුකයා said...

ඔවැනි පොඩි දේවල්වලට සමාව නොඉල්ලනු මැනව... මට ලිවීමට අයිතියක් ඇතිවාක් මෙන්ම ඔබට ඒ ගැන ප්රශණ කිරීමට අයිතියක් ඇත...

dilanrf said...

මමත් ආලයෙන් පෑරදිලා තමයි ඉන්නේ......! එත් ආයි නම් මට එපා..........:((

ආගන්තුකයා said...

ගණන් ගන්න එපා බං කවදාහරි හිමිකාරි හොයාගෙන එයි...

T.Kanch said...

Adaraya harima sundarai wagema welawakata ..... ane manda....:D

අයේෂ් said...

සොදුරු අගන්තුකානනි.
ආලය වෙටෙක සොදුරුයි...
බියකරුයි....
ගුප්තයි......
චපලයි...
පණිරසයි....
තවත් විටෙක 138 බසයක් වැනිය..
එතින් අගන්තුකය
නැගයනු කැමති විටෙක මුදල් ගෙවා...
අයියනායක දෙවිපිහිටයි