6.03.2010

තවමත් මම ජීවතුන් අතර...

හුස්මක් කටක් ගන්නට බැරුව හිරවුන..
පෙනහළු පිරෙන්න ඇද්ද නිකොටින් එක්ක
ගිනි ඇවිලිලා දැවිල්ල ගත්තු ආමා‍ශය..
නිවෙන්න බීපු ගිනිවතුරෙන් මත්වෙලා
ක‍ණ්නාඩියට මූණ හංගන්න
වවාගත්තු රැවුලට පින්සිද්ද වෙන්න..
හෝදන්න හිතුන නැති කපු කමිසයත්..
පට්ට ගැහිච්ච ඩෙනිමක් ඇඳන් යන‍
මට අනුකම්පා කරපු...
කාණු පල්ලේ ප්‍රේමය....! 
තවමත් මම ජීවතුන් අතර....

12 අදහස්:

Naya said...

හුගාක් හිතට දැනුනා..රිදීමක් එක්කම..

දුකා said...

ප්‍රේමය
මුලු ආත්මයම ලෙස
හැඟේ
ප්‍රේමයෙන් බැට කෑ විට
ජීවයම
පුදන්න සිතේ
මිය ගිය ප්‍රේමයට
එනමුදු
බොහෝ ඉදිරි අනාගතේ දිනෙක
හැරී බැලුවිට පසුපස
දැනේ දුකක්
අහෝ කිම පිදුවේ
ම වටිනා ජීවය
සීතල
මිය ගිය පෙමකට . .. !

Anonymous said...

මොකද උනේ ආදරය විරහවක් උනාද?

දිල් said...

හිතට දැනෙන පද ටිකක්.
අපූරුයි.........

පිස්සා පලාමල්ල said...

ඇගට වදින්න ලියල තියෙනවා මචන්... දුක හිතෙනවා

h said...

තව ටිකයි තව ටිකයි...

එරංග said...

පට්ටයි. ඒත් දුකයි...

Ansh Lucky Sri Jay said...

මේක කොටනවත් ඉතින් මම දැක්කනේ එදා..
මොනවා කියන්නද මන්දා, හැබැයි උඹ මට වඩා මේ කාරණේදී මානසිකව ශක්තිමත් කියලා මට හිතෙනවා.

Anjana Jayaweera said...

meka mama danawa mage wall eke... patta.....

MANJU said...

මතක තියා ගන්න වටිනවා...

Kanch said...

සතුටුයි! නුඹ තවමත් ජීවතුන් අතර නිසා..:)

blog gadol said...

සිරාම සිරා!!