Skip to main content

මර්දනය

ඇනෝනිමස් උවද වැදගත් දෙයක් කියනවා නම් මා එය හිස නමා පිළිගනිමි. ඇනෝනිමස් කමෙන්ට් දැමීම "දියත් කුලේ අපි" හි ක්‍රියාත්මක කර ඇතිවාක් මෙන්ම comment moderate කිරීමක්ද මම සිදු නොකරමි. මෙසේ අතිශය පහත් අන්දමින් විවිධ වූ බ්ලොග්කරුවන්ගේ(උන්මන්තක, මලී, මකබාස් ) නම් විකුණමින් ඔවුන්ගේ අනන්‍යතාවය විනාස කිරීම තවත් බ්ලොග්කරුවෙකු ලෙස මම හෙළා දකිමි. මින් පසුව වැටෙන එවැන් කමෙන්ට් මගේ නම විකුණමින් වුවද වැටීමට ඉඩ ඇත. කිසිවෙකු සටහනක ලියන්නේ ඔහුට/ඇයට අවශ්‍ය දේය තමා එයට කැමති නැත්නම් කරුණාකර එය බැලීමෙන් වලකින්න. මා අදාල පුද්ගලයාගෙන් කාරුණිකව ඉල්ලා සිටින්නේ මෙසේ බ්ලොග්කරුවන් මර්දනය කිරීමෙන් වලකින ලෙසය. සාක්ෂි අවශ්‍ය නම් මගේ කලින් සටහන හෝ මලීගේ සටහන බැලිය හැක.

Comments

Palitha said…
සමහර මිනිස්සුන්ට තමන්ට එකග නොවෙන අදහස් ගැන දරාගන්න බැරි තරහක් තියෙනවා. මේ අයට ශිෂ්ඨ විදිහට තමන්ගේ විරෝධය පළකරලා තෘප්තිමත් නැතිවුනහම අශිෂ්ඨ ක්‍රම පාවිච්චි කරනවා. සුදුවෑන් වලට බයේ දේශද්‍රෝහීන් අනවර්ථ නම් භාවිතා කරන එක සාධාරණ වුනත්, තමන්ගේ අධිපතිත්වය තියෙන සමාජයකට ‍අනවර්ථ නම් භාවිත කිරීම කොන්ද පණ නැති කමයි. මේ ‍මිනිස්සු තමය 83 දී දෙමළුන‍්ගේ බඩු ‍හොරෙන් අරගන්න ඒ මිනිස්සුන්ව මරුවේ.
Anonymous said…
ශිෂ්ඨ ආකාරයකට ප්‍රතිචාර දැක්වීම ශ්‍රී ලාංකිකයින්ට කොහොමත් ආගන්තුක දෙයක්. ඔහොම කරලා බ්ලොග් නවත්තන්න පුලුවන් කියලයි උන් හිතන්නේ.
Anonymous said…
කවුරුන්හෝ මීහරකෙක් මෙම සිංහල බ්ලොග් අවකාශය තුලට කඩාවැදී කුණුහරුප වපුරමින් තප්පුලෑම මම කිසිසේත් අනුමත නොකරන අතර ඊට මගේ විරෝධය පලකරමි.

මෙහි මකබාස් ගේ නම ද සම්බන්ධ කර තිබූ නිසා මේ දේ කියන්නට සිත්වීය. "මකබාස්" යනු ද අන්වර්ථ නාමයකි. ඔහු ඒ නමට මුවාවී මර්ධනයක් ගෙනගිය පුද්ගලයෙකි. ඔහුගේ බ්ලොගයේ පෝස්ට් වැඩිප්‍රමාණයක් ලියැවී ඇත්තේ අනුනට මඩ ගැසීමටය. තම පෝස්ට් සඳහා තමාම කමෙන්ට් දමාගෙන ඒ මඩ ප්‍රමෝට් කිරීමට උත්සාහ දැරුවෙකි.
එබඳු මකබාස්ට අනන්‍යතාවයක් නැත. එහෙයින් එහි විනාස කරන්නට දෙයක් ද නැත.
පාලිතගේ අදහස් වලට මා එකඟ වෙමි. මිනිසෙකු ඔහු තම රටට හෝ රටේ තත්වය ගැන කැක්කුමක් කිබේයැයි ලංකීකයන් මැනීමට භාවිතා කරනු ලබන්නේ එම පුද්ගලයා ලියන්නාවු ලිපිය තමා අවිද්‍යානව හෝ විද්‍යානව පක්ෂපාතී වන්නාවු පක්ෂයට හා සමාජයේ බහුතර මතයට හා තම අන්තවාදයට විරැද්ධව හෝ පක්ෂව ලියන ලිපි තුලිනි. ඒ අනුව ඔහු තම අදහස් වලට විරුද්ධ වු ඒවාට අහවල් ඒවා කීම හෝ එසේ කිරිමට නොහැකිවු කළ පහර දීමට පෙළඹෙයි. අනෙක් කාරණය නම් කෙනෙකු ජනප්‍රය වන විට හෝ ඔහු/ඇය ලියනා ලිපි වල දක්ෂතාවය/ජනප්‍රියත්වය හේතුවෙන් ඊරිශ්‍යා කර මෙසේද ප්‍රතිචාර දක්වයි.

අදහස් වලට අදහස් වලින් පහර දීමේ ක්‍රමවේදයක් හා උපහාස දැරීමේ හැතියාවක් අප රටේ දුර්ලභ වෙයි.
පරණ රැල්ලම ආපහු නැගගෙන එනව වගේ. මේ ගැන ආගන්තුකයා පළ කරල තියෙන අදහස මගේ අදහසත් එක්ක 100% ගැළපෙනව කියල හිතනවා.
Anonymous said…
@ ශාකුන්තල
"History Repeats Itself" කියල කතාවක් තියෙනවනෙ.
මිගාර said…
මමත් එකඟයි. පහත ලිපියේදී මීට පෙර කිය සිටියේත් ඔය ගැනමයි

http://panhinda-samaga.blogspot.com/2009/04/anonymous-commenting.html
malee_msg said…
හොදම දේ ඕන මගුලක් නටා ගනින් කියලා කට පියා‍‍ගෙන ඉන්න එක.. පස්සෙන් එළව එළව ගියාම නටන නැටුම් වැඩි වෙනවා මිසක් අඩු වෙන්නේ නැහැ.. කාට හරි ම‍‍ගෙත් එක්ක ගැටළුවක් තියනවා නම් මගේ බ්ලොග් එකේ ‍ඕනම පොස්ට‍් එකක කමෙන්ට‍් එකක් විදියට දාලා ප්‍රශ්නේ විසදගත්තුදෙන් කියලා මම සද්ද නැතුව ඉන්නවා.. වෙන කරන්න දෙයක් නෑ..
Anonymous said…
ඉහත anonymous comment එක සමඟ තරමක් දුරට එකඟයි. බබානිස් ගුරා, ඩොල්කි රණා, වගේ තවත් ගොඩක් නම් වලින් ඉන්න හදන ගොබ්බ මකයා හිතං ඉන්නේ කාටවත් තේරෙන්නේ නෑ කියල.

වැඩිපුර බලපු..

වඳුරන්ගේ රට.

ඒ අනාගතය කියලා පටන්ගත්තොත් අනාගතය කොයි වගේ එකක්ද කියල අපේ හිත්වල තියෙන පින්තූරයට මේක ටිකක් සමාන වෙලා පෙනෙන්න පුළුවන්. ඒ පින්තූරය හදලා තියෙන්නේ වැඩිපුරම පොත්වලින් සහ චිත්‍රපටිවලින් කියලා කිව්වොත් වැරැද්දක් නෑ. කවුරුහරි මේක Planet of the Apes වගේ කතාවක් කියලා කිව්වොත් ඒකෙ ඇති වැරැද්දකුත් නෑ හරියකුත් නෑ.

අපි ඒ ග්‍රහලෝකයට මැඩේෂියාව කියලා කියමු. මැඩේෂියාව භූ පිහිටීම අතින් ගත්තොත් තනි මහද්වීපයකින් සමන්විත විවිධ ජනවර්ග වලින් සමන්විත වුන රටක්. එක අතකින් මැඩේෂියාව සිංගප්පූරුවට සමානයි. 

මේක අතීතය, අනාගතය, වර්තමානය යන තුන්කාලයෙන් ඕනිම කාලයක සිදුවෙන්න පුළුවන් සිදුනොවෙන්නත් පුළුවන් සිදුවීමක්. හෝමෝ නියර්ඩල්තාල්ගෙන් හෝමෝ ඉරෙක්ටස්ට පරිණාමය වුනේ වඳුරා වුනාට හෝමෝ ඉරෙක්ටස්ගෙන් හෝමෝ එක්සලන්ස් වෙන්නේ ඔය වඳුරාද කියන ගැටළුවත් එක්ක අපි කතාව පටන්ගමු. මෙන්න මේ හේතුව නිසා තමා මැඩේෂියාව තුල මැඩේෂියාවේ පූර්වජයා ලෙස ඉගැන්වෙන චිම්පන්සියාව දේවත්වයෙන් සලකන්නේ.



මැඩේෂියාව මූලිකව ද්වී ආගමික රටක්. චිම්පන්සියුස් නමින් හැඳින්වෙන මූලික ආගම නිර්මාණය වෙලා තියෙන්නේ මැඩේෂියාවන් පැවත එන්නේ චිම්පන්සින්ගෙන් කියන හරය පදනම් කරගෙන…

ගබ්සාව..

සුජ්ජා අවසාන වතාවට මට හමුවෙන විට ඌ හිටියේ පෝරු මස්තකාරූඩවය. ඉන්පසුව මට වුවමනාවක් නැතිකම හෝ වැඩවැඩිකම හෝ ඌ අතුරුදහන් වීම හෝ වෙන කිසියම් කරුණක් නිසා මට ඌ හමුවුනේ නැත. කෙසේවෙතත් මම විශ්වවිද්‍යාලයට යන කාලේ ඌ මගේ රූමා යන්න වග මට මතකය.

           සුජ්ජා සුන්දර මනුස්සයෙකි. ඒ ඌ කිසිම දෙයක් පිලිඹඳ ඕනාවට වඩා නොසිතන නිසා යැයි මම සිතමි. ඒ අවුරුදු හතර තුල සුජ්ජා මගේ හොඳම මිතුරන් කිහිප දෙනාගෙන් එකෙකු වීමට එයම හේතුවුනා යැයි මම සිතමි. ඒ කවරකටත් වඩා සුජ්ජා මට මතක හිටින්නේ වෙන හේතුවක් නිසා කිව්වොත් ඒ බොරුවක් නොවේ.

ලතා..
සුජ්ජා ලතා සමග හාද වෙනකොට විශ්වවිද්‍යාලෙට ගිහින් මාසයක්වත් නැතුව ඇති. පෞද්ගලික ආයතනයක අයි ටී උගන්නපු ලතා සුජ්ජා එක්ක යාළුවුනේ සුජ්ජාගේ තිබුන යම් ගුණයක් නිසා වෙන්න පුළුවන්. කෙසේවෙතත් හැමඑකටම හිනාවෙන්න පුළුවන් සුජ්ජාත් එක්ක යාළුවුන ලතා වාසනාවන්තයි කියලා මට නම් මේ දැනුත් හිතෙනවා. කොහොමත් මේ සම්බන්ධයට මාස හයක් විතර යද්දි සුජ්ජායි මගෙයි අතර සම්බන්ධතාවය හරිම යාන්ත්‍රික වෙලා තිබුනේ, ඒක සමහරවිට පුරුද්දට වගේ සතියකට ගිහින් ගහන ගල්බාගෙකට, හවසට කම්මැලිකම යන්න ගහපු සිගරට් එකකට සීම…

රේවත

වර්ෂය 1992 වන්නට ඇත. විශ්වවිද්‍යාලයෙන් ඉවත්වී ගුරු ජීවිතය පටන්ගත්තු අළුතම හත්දාමගුල හත් මාසයක් යන්න කලින් අහවර වුන නිසා මගේ හිත හදාගන්න කියලා මමම රාගල පඥ්ඥාසේකර විද්‍යාලයට සාමාන්‍ය පෙල ගණිතය උගන්වන්න ගියා. විරහ දුක හරි දිවිනසාගන්න හිතෙන තරම් පාළුව හරි වෙන මොකක් හරි එකක් මගේ හිතේ කොනක ඇරෙන්න වෙන කොහෙවත් නොතිබුනාට මම රාගල මාරුවට කැමැත්තෙන්ම ගියේ මට වටෙන් පිටෙන් ඉමෝෂනල් වෙන්න තියෙන හේතුවලින් පැනලා යන්න කියලා කිව්වොත් සෑහෙන්න හරි. ඊට අමතරව රාගල මීදුමත් සීතලයත් මදි පාඩුවට තිබුනා.



පඥ්ඥාසේකර විද්‍යාලය රාගල තිබුන ලොකු ඉස්කෝලයක් වුනාට පොඩි ස්කෝලයක්. ගෑනියෙක්ට වඩා සීතලට ආදරේ කරන මිනිහෙක් වුන මම ඇරෙන්න ඒ ඉස්කෝලෙට කැමැත්තෙන් ගිහින් තිබුනේ දණිස්සාගම රේවත හාමුදුරුවෝ. පෙනුමෙන් දිඹුලාගල හාමුදුරුවෝ වගේ වුනාට මට වඩා අවුරුදු පහක් විතර වැඩිමල් වුනාට රේවත හාමුදුරුවන්ගේ රැවුල පැහිලා තිබුනේ නෑ. ඉඳලා හිටලා මරන මදුරුවෙක් ඇරුනාම සිල්වත්කමිනුත් එච්චර අඩුවක් හාමුදුරුවන්ගේ තිබුනේ නෑ.

හාමුදුරුවන් රාගල ගමේ ප්‍රසිද්ද වෙලා තිබුනේ ගමේ තරුණ සමිතිය නිසා කිව්වොත් වරදක් නෑ. කැත්තේ උදැල්ලේ වැඩ පුරුදු වුනත් පසුකාලීන් සරීරයට…