12.18.2009

සුබ සුබ සුබ...

දින සති අවුරුදුම කීයක් ගෙවුනා කියලද...
ඒ අස්සෙ ආදරයත් ගලාගෙන ගියා..
මෙලෝ රහක් නැති මාත් එක්ක
මට ඇති වෙලාවට වඩා මට නැති වෙලාවට හිටපු
මගේ කෙල්ලට..
සුබ උපන්දිනයක්...
කොටම කොට සුබ පැතුමක් මගෙන්...
සුබ සුබ සුබ .......

15 අදහස්:

Supun Sudaraka said...

ඔන්න අපිත් සුබ පැතුවාය කියන්න! :)

Dilanka said...

අපෙනුත් සුභපැතුම්.....
මොනවද අරන් දෙන්නෙ එයාට?

chamila_dealwis said...

මගෙනුත් සුභ පැතුම් දම්මිණීට 35වෙනි වසරට පාතැබීම නිමිත්තෙන් (කේක් එපා, රොටි අරන් දෙන්න :p )

වෙජී‍ said...

හෙහෙ. ඔන්න එහෙනම් අපිත් සුභ පැතුවා කියපන්. උඹ නම් රහක් නැති වුනත් කමක් නෑ, මෙතන දාන ඒවා රහයිනෙ. ;)

වෙජී‍ said...

මම කළින් කොම්න්ට් එක දැම්මේ පොඩ්ඩකට කළින්. දෙසැම්බර් 17 කියල පෙන්නන්නේ. පොඩ්ඩක් බලපන්, අවුලක්ද දන්නේ නෑ.

said...

ඕන් එහෙනම් අපෙනුත් සුභ පතුම්
චියර්ස්.....!!!!!

.::පිස්සා::. said...

සුබ උපන් දිනයක් දම්මිනි!!!

kasun | said...

මගෙනුත් සුභ පැතුමක්. !!

පහන් said...

සුභ පැතුම් දම්මිණී...

නිලන්‍ත said...

සුභ උපන්දිනක් වේවා !!! දම්මිණී

සුසිත රවින්ද සෙනරත් | Susitha Ravinda Senarath said...

දම්මිණි අක්කාට මගෙනුත් සුභ පැතුම්.

Palitha said...

ඔන්න මචං මමත් සුබ පැතුවා එහෙනම්..(පරක්කු වෙලා හරි)

නොදරුවා said...

චියර්ස්.....!!!!

ෆා ද බ්ලොගී said...

පරක්කුවට සමාවි මගේ සුභ පැතුමත් පිළිගනිත්වා...!

දුකා said...

parakkui suba patanna . . .kamak naha mage suba patumath ek kara ganna . . .